Приватний інноваційний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації в місті Дніпро, Україна. Якісна освіта, що відповідає міжнародним стандартам.
 
Андріяшівський дошкільний навчальний заклад( ясла - садок) "Сонечко" Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області

Розвивальне середовище

 

 

Розвивальне середовище

Сьогодні, як ніколи, актуальною є проблема модернізації освітньої політики взагалі й дошкільної зокрема. На часі приведення навчально-виховного процесу, організації розвивального середовища в кожному дошкільному закладі у повну відповідність державному стандарту. Практичне вирішення завдань сучасної дошкільної освіти потребує ґрунтовної психолого-педагогічної основи для організації освітнього процесу та створення розвивального середовища. Основний нормативний документ, який визначає сучасні вимоги до змісту та обсягу дошкільної освіти в Україні, її пріоритети, — Базовий компонент дошкільної освіти. Кроком на шляху до реорганізації та оновлення, відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту", стала Освітня  програма розвитку дитини дошкільного віку від 2 до 7 років "Дитина". Програма орієнтує педагогів дошкільних закладів на оновлення розвивального середовища у відповідності до сфер та ліній розвитку життєдіяльності дошкільників

Створення умов для повноцінного, своєчасного й різнобічного розвитку дитини, виховання ініціативної, творчої особистості одне з основних завдань дошкільного закладу.

Саме тому колектив дошкільного навчального  закладу ясла - садка “Сонечко” значну увагу приділяє постійному поліпшенню матеріально-технічної бази і вдосконаленню розвивального предметно-ігрового середовища.

Розвивальне середовище – це динамічний і змінний простір, який забезпечує рухові та пізнавальні потреби кожного вихованця дошкільного навчального закладу. Формування повноцінного розвивального предметно-ігрового та комунікативного середовища сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Облаштовуючи наш дитячий садок, ми прагнули зробити його затишним, приємним для перебування дітей, привабливим для гостей. І разом з тим, організовуючи для своїх вихованців життєвий простір у групових приміщеннях, враховували його величезну значимість для становлення особистості. Тому насамперед визначили для себе, яким вимогам має відповідати предметно-ігрове середовище:

·       надавати дитині свободу;

·       бути доцільним, зручним, інформативним;

·       створювати образ того чи іншого процесу;

·       налаштовувати на позитивні емоції, добре впливати на світосприйняття й самопочуття;

·       забезпечувати гармонійні відносини між дитиною та навколишнім світом;

·     сприяти розвиткові природної цікавості дитини до пізнання світу.

 

 

Інтер’єр ігрові осередки